Порядок повернення та обміну

Після придбання продукції, відповідно до вимог Закону України "Про захист прав споживачів", Ви можете обміняти або повернути її протягом 14 днів з моменту її придбання, за наступних умов:

  • Продукція не використовувалася;
  • Збережено товарний вигляд продукції, споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковка, комплектність;
  • Наявний товарний чек та документ, виданий Вам разом з продукцією у відділенні «Нова пошта» на переказ коштів та оплату доставки;
  • Заповнена Заява на повернення у випадку повернення коштів.Заява pdf
  • Приклад правильно заповненої заяви можна подивитися ТУТ
  • Як дізнатися МФО, IBAN чи номер рахунку банку можна подивитися ТУТ

Повернути чи обміняти продукцію можливо лише у випадку надання Вами продукції разом із коробкою та комплектом, з супроводжуючою документацією, та оригіналом розрахункового документа.

Для обміну та повернення продукції магазину VAPE2GO, окрім продукції JUUL

Для обміну або повернення продукції протягом 14 днів, Вам необхідно звернутися до колл-центру магазину VAPE2GO за телефоном вказаним на сайті. Менеджер магазину може попросити Вас зробити відеофіксацію та опис причини повернення та відправити цей ролик в месенджери, які в наявності по вказаному номеру телефона. Після підтвердження від магазину необхідно відправити продукцію за адресою: м. Одеса, відділення «Нова Пошта» № 99, ПП "Фортуна-Тютюн". Відправка відбувається коштом Покупця.

Повернення сплачених коштів, у випадку повернення продукції, відбувається на банківську картку на підставі Вашої заяви, після перевірки комплектності та стану продукції, якщо продукція не має явних ушкоджень захисної плівки та має товарний вигляд. Строк зарахування коштів може становити кілька банківських днів та залежить від регламенту банківської установи. Повернення коштів здійснюється тільки на картку, з якої була проведена попередня транзакція. У випадку оплати сервісом «ПостФінанс» повернення коштів можливо на картку отримувача, який значиться в експрес-накладній «Нова Пошта», та прізвище, ім’я та по батькові співпадають.

Заміна продукції здійснюється на аналогічну модель та колір пристрою. У випадку відсутності у наявності пристрою в магазині відповідної моделі та/або кольору, магазин залишає за собою право здійснити заміну пристрою на пристрій іншої моделі та/або кольору, що є в наявності.

Рідина, змінні випарники, аксесуари та живлення обміну та поверненню не підлягають.

Для обміну та повернення продукції JUUL

Для обміну продукції JUUL потрібно звернутися до сервісних центрів JUUL за адресою:

  • Київ, вул. Володимирська, 51/53. Тел. +380 44 235 84 96;
  • Київ, ТРЦ «Блокбастер», проспект Степана Бандери, 34В;
  • Київ, магазин «Табакерка», супермаркет «Новус», пр. Броварський, 17;
  • Харьків, пр. Незалежності, 7/ пр. Науки, 3. Тел +380 57 715  65 73;
  • Дніпро, пр. Д. Яворницького, 55. Тел.+380 50 460 26 65;
  • Львів, вул. Грушевського, 12. Тел. +380 32 260 20 25;
  • Одеса, Катеринінська, 1. Тел. +380 482 33 14 12.

Сервісні центри JUUL приймають пристрої на обмін якщо:

  • Покупець має документ, який підтверджує досягнення 18-ти років;
  • Наявний товарний чек та документ, виданий Вам разом з продукцією у відділенні «Нова пошта» на переказ коштів та оплату доставки;
  • Продукція має оригінальну упаковку від пристрою з українським текстом та стікером;
  • Пристрій, придбаний в офіційній точці продажу JUUL ПП "Фортуна-Тютюн".

Для повернення сплачених коштів у випадку повернення продукції JUUL Покупцеві необхідно звернутися до колл-центру магазину VAPE2GO за телефоном, вказаним на сайті.  Менеджер магазину може попросити Вас зробити відеофіксацію та опис причини повернення та відправити цей ролик в месенджери, які в наявності по вказаному номеру телефона. Після підтвердження від магазина необхідно відправити продукцію за адресою: м. Одеса, відділення «Нова Пошта» №99, ПП "Фортуна-Тютюн". Відправка відбувається коштом Покупця.

Повернення сплачених коштів, у випадку повернення продукції, відбувається на банківську картку на підставі Вашої заяви, після перевірки комплектності та стану продукції, якщо продукція не має явних ушкоджень захисної плівки та має товарний вигляд. Строк зарахування коштів може становити кілька банківських днів та залежить від регламенту банківської установи. Повернення коштів здійснюється тільки на картку, з якої була проведена попередня транзакція. У випадку оплати сервісом «ПостФінанс» повернення коштів можливо на картку отримувача, який значиться в експрес-накладній «Нова Пошта», та прізвище, ім’я та по батькові співпадають.  

Картриджі з рідиною та адаптери обміну та поверненню не підлягають.